Tuesday, December 21, 2021

En hyväksy rotujenvälistä deittailua

En hyväksy rotujenvälistä deittailua



Se iso, huono luku, en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta. Mikä tarkoittaa, että on vielä tärkeämpää valita hetki seurustelun suhteen. Olen luopunut seurustelusta useista syistä. Itsesi valitseminen ei ole itsekästä – se on päätöstä tarttua tilaisuuteen tietää todella kuka en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta olet ja vakiinnu itsesi sille liikeradalle, jolla haluat olla. Minusta jokaisen kokemukset ovat erilaisia. Ilmeisesti en ole tehnyt hyvää työtä saadakseni huomioni esiin, koska et näytä ymmärtävän niitä. Useimmilla on jo lapsia. Halusin lapsia, monet ovat päässeet useisiin kumppaneihin.





Vanhat ihmiset eivät tapaile paljoa...



Parasta seurustelussa on se, ettei tiedä, mitä toinen tuntee. Vitsailen, se ei todellakaan ole hauskaa, enkä pidä aivojani miettiessäni kenen kanssa seurustelen. Nuo ensimmäiset päivät ihmiseen tutustumiseen ovat vaikeita: sinun on selvitettävä, pidätkö heistä, kuinka paljon pidät heistä ja mitä haluat hänen kanssaan - jos mitään. Mitä sinun pitäisi tehdä, jos seurustelet, mutta et ole varma, haluatko suhteen?


Jos et tiedä mitä haluat, mene vain virran mukana, en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta. Keskustele henkilön kanssa ja katso, jaatko yhteyden. Vaikka saatat olla aivan yhtä utelias siitä, pitääkö treffisi sinusta vai ei, tarkista omia tunteitasi. Pidätkö niistä? Kannattaako sinulle tutkia lisää? Hän selittää, ettet ole en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta joku tai olla ilkeä olemalla varma deittailuprosessin alussa kyseisen henkilön kanssa.


Ellei tietenkään ole jotain, jonka tiedät varmasti, mutta et halua – ja se on jotain, jonka tiedät varmasti, että he haluavat. He varmasti arvostavat rehellisyyttäsi, vaikka se ei olisikaan sitä mitä he haluavat kuulla.


Ja hei, ehkä se henkilö, jonka kanssa seurustelet, on suhteiden suhteen samalla sivulla kuin sinä. Ehkä tarkoituksesi on tutkia erilaisia ​​​​yhteyksiä. Tai flirttailla ja pitää hauskaa. Tai oppiaksesi lisää siitä, kuinka olet suhteessa muihin.


Olipa se mikä tahansa, harkitse päämäärääsi. Mitä aiot paljastaa? Yritä selvittää, mitä etsit, kun aloitat seurustelun yleensä, ja muista, että on OK olla avoin seurustelutuloksien suhteen.


Joten älä lähetä heti ensimmäistä viestiä deittailusovelluksessa ja sano: "En etsi suhdetta juuri nyt", koska kyllä, en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta, se on hieman ylimielistä sen suhteen, mitä toinen henkilö saattaa etsiä. Useiden treffien jälkeen, jos jatkatte hengailua ja olette edelleen epävarma, voi olla aika kertoa, missä näette teidän kahden tulevaisuuden. Haluatko vain liittyä? Haluatko että ollaan ystäviä? Haluatko todella suhteen kyseisen henkilön kanssa?


Lopulta, en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta pitäisi keskustella siitä, mitä näet sinun ja kyseisen henkilön välillä. Ja jos haluat aluksi vain liittyä, en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta Hanki sitten pelätyt tunteet, sinun pitäisi luultavasti jakaa myös nämä tiedot, en ole samaa mieltä rotujenvälisestä deittailusta. Näin vältyt turhalta loukkaantumiselta, jota pelkän fyysisen suhteen jatkaminen, jos haluat myös romanttisen, voi aiheuttaa.


Kirjailija: Elana Rubin. Haku Sulje. Matkailu Astrologia Terveys Sosiaalinen Media Eläminen Katso kaikki. Politiikka Tech Ruokatrendit Katso kaikki. Muoti Beauty Celeb Style Katso kaikki. Sinkkuelämäsuhteet Seksijulkkisparit Katso kaikki. TV-elokuvat Julkkismusiikki Katso kaikki. Tietoja meistä Arkisto Mainosehdot Tietosuoja DMCA-uutiskirjeen masthead.





milonairen treffisivusto



Lopulta sinun pitäisi keskustella siitä, mitä näet sinun ja kyseisen henkilön välillä. Ja jos haluat ensin vain ottaa yhteyttä, mutta sitten saada pelätyt tunteet, sinun pitäisi luultavasti jakaa myös nämä tiedot.


Näin vältyt turhalta loukkaantumiselta, jota pelkän fyysisen suhteen jatkaminen, jos haluat myös romanttisen, voi aiheuttaa. Kirjailija: Elana Rubin. Haku Sulje. Matkailu Astrologia Terveys Sosiaalinen Media Eläminen Katso kaikki.


Politiikka Tech Ruokatrendit Katso kaikki. Muoti Beauty Celeb Style Katso kaikki. Sinkkuelämäsuhteet Seksijulkkisparit Katso kaikki. TV-elokuvat Julkkismusiikki Katso kaikki. Tietoja meistä Arkisto Mainosehdot Tietosuoja DMCA-uutiskirjeen masthead. Olin onnellinen seurustelu ja minulla oli pari pitkäaikaista suhdetta, jotka päättyivät kumppanini jättämiseen tai pettämiseen.


Kun aloitin deittailusivustojen kiittämättömän tehtävän, törmäsin naisiin, jotka seurustelivat ja etsivät parasta heille tarjolla olevaa vaihtoehtoa, mikä usein päättyy pettymykseeni. Huomasin, että monilla naisilla oli alhainen kunnianhimo, alhainen palkka ja minun oli pakko etsiä vikaa kunnianhimoissani ja olla vähätelty minuun ja sai minut menettämään sen vähäisen itseluottamuksen, joka minulla oli jäljellä. Myönnän, että minulla on alhainen libido, joka ei auttanut, mutta auttoi minua lopettamaan seurustelun, koska seksi ei kiinnostanut minua, enkä kaipa sitä ollenkaan.


en ole seurustellut yli 18 kuukauteen ja olen menettänyt haluni mennä treffisivustolle uudelleen etsimään henkilöä, jota voisi kutsua sielunkumppaniksi. Naiset olivat iloisia saadessaan viiniä ja ruokailla minun kustannuksellani, ja minä luultavasti yritin ostaa heidän tehoaan. Deborah, se ei yksinkertaisesti ole totta. Ensimmäiset 40 vuotta elämästäni rakastin ihmisiä.


Olin kuitenkin koko ajan pulassa. Kohtamani ilkeyden ja mustasukkaisuuden aste oli äärimmäistä. En aio mennä yksityiskohtiin, mutta se johtui pääasiassa tavasta, jolla törmäsin. Minulla on Aspergerin syndrooma, joten sosiaaliset taitoni ja ymmärrykseni puuttuivat täysin. Olin kuitenkin täysin viaton henkilö, jolla oli 5-vuotiaan sosiaalinen ymmärrys. Samalla luulisin olevani lahjakas monella eri tavalla. Olin myös rikkaiden vanhempien lapsi, kävin yksityistä koulua, minulla oli hieno aksentti jne.


Ei auttanut se, että minulla oli sellainen ulkonäkö, joka pysäytti liikenteen. Kun "jätin huomioimatta" ihmiset enkä sanonut hei, se ei johtunut siitä, että ajattelin olevani parempi yleinen tulkinta. Se johtui siitä, että en yksinkertaisesti huomannut ihmisiä, enkä tajunnut, että minun piti olla seurallinen. Ei auttanut se, että olin nörtti ajassa ja paikassa, jolloin sanaa ei ollut keksitty.


Minulla oli aina pääni kirjassa. Luin koko aamiaisen, lounaan ja illallisen. Halusitpa sitten hyväksyä sen tai et, itkin ämpärit viisi vuosikymmentä yrittäessäni ymmärtää, miksi ihmiset kohtelivat minua niin kuin he kohtelivat. Nyt en välitä. Ihmiset eivät pidä siitä, että heidät jätetään huomiotta. He eivät pidä siitä, ettei heitä huomata. Minut potkittiin asuinpaikalta neljä vuotta sitten, koska sain muut tuntemaan itsensä riittämättömiksi. Noin kuusi kuukautta sitten vuokraemäntäni sanoi minulle yllättäen: "Tiedät, että minulla on myös hieno, suuri sanavarasto.


En vain käytä niitä puhuessani. Joten ei, se ei ole minun käsitykseni. Se on tietämättömien, pienimielisten jne. ihmisten käsitys. Esimerkiksi tällä sivustolla Wilderness sanoi näkevänsä minut ihmisenä, joka rakasti ärsyttää ihmisiä ja sitten iloita siitä. Hänelle ei koskaan tullut mieleen, että itkisin kauhat hänen bs:n takia. Siksi en enää vastaa hänelle. Artikkelisi näyttää varmasti herättävän kiistoja.


Ihmiset uskovat vahvasti ja ovat hitaita ja haluttomia muuttamaan uskomuksiaan. Artikkelisi on mielenkiintoinen. Henkilökohtaisesti rakastan miehiä. rakastan naisia. Nautin viettämisestä ihmisten kanssa. Huomaan, että näemme yleensä sen, mitä odotamme. Havaintomme luo todellisuutemme.


Jos uskot, että ihmiset ovat ääliöitä, jotka käyttävät sinua hyväkseen, huomaat sen todennäköisesti. Jos uskot, että ihmiset ovat ystävällisiä, anteliaita ja välittäviä, kohtaat juuri sellaisia ​​ihmisiä.


Olen iloinen, että olet onnellinen siitä, että et seurustele ja mukaudut siihen paineeseen, jonka tarvitset ollaksesi jonkun kanssa. Nautin todella sisällöstäsi, mutta en voi seurata, ennen kuin olen varmistunut. Pian, toivon. Jatka hienojen artikkelien kirjoittamista Tessa! Olet niin viihdyttävä. Startybartfast, ihmiset, jotka haluavat seurustella, mutta eivät löydä treffia, ovat jossain syyllisiä.


Löydän niin monta päivämäärää kuin haluan. Ei ongelmaa. En vain ole kiinnostunut seurustelemaan miesten kanssa, koska siinä ei ole minulle mitään. Ilmeisesti en ole tehnyt hyvää työtä saadakseni huomioni esiin, koska et näytä ymmärtävän niitä. Ei, en ymmärtänyt mitään väärin sanoistasi. Lainasin vain artikkeleita, jotka osoittavat, että naiset eivät ole niin kiinnostuneita seksistä kuin vihjasit, kun sanoit, että jos et tarjoa seksiä naiselle, hän olisi järkyttynyt, koska hän luulisi sinun pitäneen häntä epämiellyttävänä.


B:n kommentti. On hyvä olla seurustelematta enää, koska on todella vaikea löytää ihmisiä, jotka jakavat arvomme. Ymmärrän, että. Ensinnäkin minulla ei ole vaikeuksia tavata ja keskustella naisten kanssa. Itse asiassa muutama vuosi sitten kävin kursseja yliopistossa ja ystäväni huomautti, että opintoryhmässäni oli joitakin kampuksen viehättävimmistä naisista.


Yksi on nyt kokopäiväinen malli. Sanoin, että tutkimus osoitti, että miehet pitivät itseään houkuttelevampina naisille kuin naiset luulivat olevansa. Pointtisi vahvistaa sen, mitä sanoin, ts. Kyllä, meillä on ollut hyvin erilaisia ​​elämänkokemuksia. Siksi jaoin elämänkokemukseni. Mitä tulee lyömiseen, voin ehdottomasti jakaa tämän kokemuksen.


Jouduin myös torjumaan veitsihyökkäyksiä jne - äitini taholta. Minulla oli näitä kokemuksia joka ikinen päivä. Joten kyllä, luin 2–4 kirjaa päivässä koko koulupäiväni. Luen työurani aikana 4 tai 5 kirjaa viikossa. Nuoruudessani pystyin lukemaan sivuja tunnissa - en skannaa, mutta silti luin 4 tai 5 tuntia joka päivä elämäni.


Älykkyysosamääräni mitattiin 40-vuotiaana, ja minut hylättiin työhön sillä perusteella, että minulla oli korkein luovuuspiste, jonka he olivat nähneet 30-vuotisen historiansa aikana, ja kyllästyisin. Sitten minut lähetettiin toiselle lääkärille ja suoritettiin 5 tunnin testi Harvardissa. Haluan jakaa tämän kanssasi taajuuden piirissä olevana henkilönä.


Meistä tiedetään hyvin, hyvin vähän. Kaksi psykologia on kertonut minulle, että olen opettanut heille paljon! En myöskään aina ymmärtänyt, mitä ihmiset sanoivat minulle suullisesti. Olin siis todella hiljaa. Kun joku on autistinen, se on jokaiselle erilaista. Maailman helpoin asia on nyt, kun tiedän kuinka ihmiset toimivat lukeakseen jotakuta ja ollakseen yhteydessä heihin. Tämä ei ole rakettitiedettä, ja jos voit tehdä sen, sinulla ei pitäisi olla ongelmaa löytää nainen treffeille.


Kokemukseni miesten kanssa minusta tuntuu, että he ovat uskomattoman tietämättömiä naisista. Miehet näyttävät vain haluavan olla romanttisesti yhteydessä naisiin. En ole koskaan sanonut, että miehet katsovat naisia ​​vain seksin takia. Ja anteeksi, naiset EIVÄT arvosta seksiä samalla tasolla kuin miehet.


Monet naiset lukevat mieluummin kirjaa kuin harrastavat seksiä. Mies saattaa haluta emotionaalista yhteyttä sekä seksiä, perhettä jne. Seksi on miehelle erittäin tärkeää. Kauneus on uskomaton vetovoima. Miehet haluavat kauneutta. Naiset pitävät parempana hyvännäköistä miestä kuin rahaa. Miehet, kuten Antonia Banderas, Brad Pitt ja Pierce Brosnan, vetävät naisia ​​puoleensa syystä. Meitä kaikkia kiinnostaa ulkonäkö.


Jonkun täytyy todella puhua olemattomalle Jumalalle hänen suunnittelutaidoistaan. Jos hän vetoaa sinuun, asioita saattaa tapahtua. Älä etsi kauniita, viehättäviä naisia.


Kun ihminen elää äärimmäisen kilpailevassa koiran syö koiran yhteiskunnassa, naiset kilpailevat keskenään hyvännäköisistä, rikkaista miehistä ja miehet kauniista naisista. Erittäin kilpailukykyisten yhteiskuntien ongelmana on, että niistä tulee erittäin stressaavia, ja voittajia on vain muutama. Oletan, että seurustelun helppous riippuu jossain määrin siitä, missä asut. Suurimmaksi osaksi kuitenkin uskon, että miehet näkevät kauniita naisia ​​elokuvissa, ruudulla jne.


Minut kasvatti yksinhuoltajaäiti toimeentulotuella, muutimme jatkuvasti, joten kävin kymmenkunta koulua ennen kuin menin yliopistoon. Itse asiassa olin yksi harvoista valkoisista opiskelijoista lukiossani ja minua on hakattu niin monta kertaa, että olen menettänyt määrän. Minulla on melkein hurja muisti ja opettelin itseni ohjelmoimaan 10-vuotiaana. Olen lukenut yli tuhat kirjaa viimeisen viiden vuoden aikana. Olen melkein Aspergerin vastakohta siinä mielessä, että olen erittäin herkkä muiden tunteille, mikä ei ole hyvä piirre miehelle deittailumaailmassa, vaikka olenkin hyvin ulospäinsuuntautunut.


Olen etsinyt tietoja ja tutkimusten perusteella voin vain sanoa, että kohtasi 7 on naurettavan väärä. Itse asiassa, kun miehet arvostelevat naisten houkuttelevuutta, se näyttää normalisoidulta kellokäyrältä.


Tämä on järkevää evoluution näkökulmasta. Itse asiassa valitsisin täysin selibaatin suhteen jonkun kanssa, jota rakastan maailman kauneimman naisen kanssa. Tiedän kuitenkin, että myös naiset haluavat seksiä, enemmän kuin minä. En seurustele sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa en haluaisi seksiä erittäin hyvästä syystä.


Voitko kuvitella, kuinka loukkaantunut hän olisi, kun kerroin hänelle, etten pidä häntä ollenkaan viehättävänä? Minua pidettiin yhtenä maailman kauneimmista naisista. Miehet ja naiset pysäyttivät minut kaduilla 30 tai 40 kertaa päivässä kertoakseen, että olen hämmästyttävän kaunis. Tulin tunnetusta perheestä, kävin huippuluokan yksityiskoulussa, minulla oli kaikki ilmat ja armot, olin hyvin pukeutunut ja tunnettu sekä koulunkäynnistäni että vanhemmistani.


En koskaan tuntenut ketään miehistä, jotka pyysivät minut ulos. He vain soittivat minulle, koska he näkivät kuvani tai he näkivät minut muiden kanssa jne. En edes ajatellut kysyä heiltä, ​​mistä he saivat puhelinnumeroni. Sanoin aina kyllä, koska niinä päivinä tyttö sanoi aina kyllä, kun kaveri pyysin hänet ulos.


Sitä pidettiin käytöksenä. Aivan kuten sinun ei pitäisi sanoa ei, kun kaveri pyysi sinua tanssimaan. Minulla oli 5-vuotiaan sosiaalinen ymmärrys. Minulla on Asperger. Olin silloin 25-vuotias. Tässä on asia. Kaikki nämä kaverit pyysivät minua ulos pelkästään ulkonäöni perusteella. He eivät tienneet minusta mitään. He eivät olleet oppineet tuntemaan minua. Kuka tässä nyt on syyllinen? Ei näytä olevan ihon syvä? Miksi miehet eivät halua naisia, jotka eivät ole houkuttelevia?? Tunnen monia naisia, joita ei ole koskaan pyydetty ulos.


He haluavat epätoivoisesti, että heidät pyydetään ulos. Miksei heitä pyydetä ulos? He ovat lihavia, eivät pukeudu hyvin jne. Mikseivät miehet pyytäisi heitä ulos? Kerron sinulle miksi. Koska miehillä, kuten naisilla, on korkea käsitys siitä, mitä he voivat saavuttaa ja mitä he haluavat.


Tässä on ydin - voit saada vain kumppanin, joka on suunnilleen samalla tasolla kuin sinä. Jokainen tutkimus osoittaa sen. He pitävät itseään houkuttelevina, mutta naiset eivät pidä heitä houkuttelevina. Joten jos kamppailet löytääksesi naisia, saatat etsiä naisia, jotka eivät kuulu liigaasi.


En todellakaan odottaisi Antonio Banderasin tai Brad Pittin pyytävän minua ulos. Uskon, että monet naiset ovat yhtä mieltä itsestään. He ajattelevat, että heillä on oikeus vaurauteen, suojeluun, jumalattaren kohteluun jne. Olen aina sitä mieltä, että he eivät ole kärsineet tarpeeksi. Syytän kuitenkin guruja, jotka opettavat naisille, että miesten pitäisi kohdella heitä jumalattareina. Mielestäni sekä miesten että naisten pitäisi nähdä toisensa ensin ihmisinä, ja sukupuolen tulisi tulla asiaan vasta, kun he kunnioittavat ja pitävät toisistaan ​​​​ihmisinä.


Tämä tarkoittaa, että miesten on lakattava etsimästä naisia ​​ensisijaisesti seksin vuoksi. Ja se tarkoittaa, että naisten ei pitäisi enää etsiä miehiltä rahaa ja asemaa. Poikkeuksena näyttää kuitenkin olevan se, että miehet ja naiset näkevät vastakkaisen sukupuolen ihmisenä ennen kuin huomaavat sukupuolen. He eivät näytä auttavan itseään. En koskaan alentaisi tasoani, jos etsin kumppania. Tiedän, etten koskaan olisi onnellinen jonkun kanssa, joka ei tuo pöytään samoja asioita kuin minä toin pöytään.


Mitä en tekisi, oli etsiä joku, joka toi enemmän pöytään kuin minä. Ja tämä näyttää olevan mitä täällä tapahtuu. Sekä miehet että naiset haluavat enemmän kuin pystyvät tarjoamaan vastineeksi. En kosketa yhtään miestä Tinderissä, OkCupidissa tai Matchissa. com minun ikäryhmässäni kymmenen jalan allasproomutangon kanssa.


He ovat joko kouluttamattomia huijareita tai minusta riippumattomista syistä heillä ei ole puoltakaan koulutuksesta ja tiedosta kuin minulla. Minua hämmästyttää, että sanon olevani kiinnostunut vain ateisteista, humanisteista ja edistysmielisistä, että heillä on oltava eurooppapassi, koska palaan Eurooppaan jossain vaiheessa. Saan ihmisiä, jotka ovat hädin tuskin läpäisseet lukion, ovat kristittyjä, jotka räjäyttävät mieleni, ovat "intohimoisesti kiinnostuneita" Jumalasta.


On hämmästyttävää, että vaikka profiilissani sanotaan, että jos joku uskoo Jumalaan, se on sopimuksen rikkoja. He kirjoittavat edelleen Are näyttää niin tärkeältä miehille? En myöskään ole koskaan pyytänyt häneltä rahaa, lahjoja tms. Olen helppo treffeillä. En välitä minne viet minut. Juon periaatteessa kahvia kenen tahansa kanssa. Olen kuitenkin täysin selvä, että vaikka olen iloinen voidessani olla ystäviä, niin pitkälle se menee. EN ole yhteydessä johonkin, joka on vähemmän älykäs, vähemmän koulutettu, ei ole huolehtinut itsestään jne.


En aseta minulle vaatimuksia. En aseta kenellekään vaatimuksia. Minusta on ilkeää asettaa ihmisille vaatimuksia. Sitten taas, en tarvitse ketään. Olen omavarainen. Lopulta se jää tähän. Joko joku on samalla houkuttelevuustasolla ja tarjoaa suunnilleen samantasoista laatua, tai sitten se jää ilman.


En voi edes kuvitella treffeilläni niin monen ihmisen kanssa. Luulen, että olen ollut viidellä elämäni aikana. On hämmästyttävää, kuinka paljon erilainen kokemus miesten ja naisten välillä on. En voisi kuvitella, että minulla olisi sellainen vaihtoehto. Kuten kenen kanssa minun pitäisi mennä ulos. Minulle se on kuin kuuntelee jonkun puhuvan yksityisen suihkukoneen merkistä ja mallista, jonka hän aikoo ostaa, ja sitten valittaisi matosta. Luovuin naisista noin viisitoista vuotta sitten. Paljon työtä jopa yksinkertaisen kahvitreffien saamiseksi.


En halua nukkua ja suoraan sanottuna vältän naisia, jotka nukkuvat. Pääsin juuri siihen pisteeseen, että jopa naisten lähestymisen kustannukset ja riskit ylittivät palkinnot. Toivoin ennen, että joku mukava nainen vain pyytäisi minut ulos. Tiedän, että se on Yhdysvalloissa melko harvinaista, mutta sitä tapahtuu. Muutaman vuoden kuluttua lakkasin toivomasta. Nyt kun olen 40-vuotias, on hyvin vähän naisia, joista olisin kiinnostunut.


Useimmilla on jo lapsia. Halusin lapsia, monet ovat päässeet useisiin kumppaneihin. Hyvin harvat pitävät itsensä kunnossa, Yhdysvalloissa lihavuus on kaikkialla. Joten lopetin kysymisen ja ainakin asuinpaikallani miesten ei tarvitse vain työskennellä kovasti treffailla menestyäkseen, vaan heidän on kilpailtava monien muiden miesten kanssa harvinaisesta naisesta, joka ei vain ole minun tyylini.


Kuten ystäväni sanoo, hänellä on kymmenen miestä odottamassa häntä, hän voi kohdella sinua kuin paskaa ja käydä huomenna treffeillä, kun taas vietät seuraavat kuusi kuukautta vain saadaksesi etuoikeuden maksaa hänen illallisestaan. Itse muistan ollessani 24-vuotias, että 18 kuukauden ajan treffeilläni joka ikinen ilta eri miehen kanssa. Joskus päiväkirjani oli niin täynnä, että pyysin olla kotona klo 22, sitten tapasin toisen miehen osoitteessa En koskaan vaatinut kenellekään heistä.


En ole koskaan asettanut vaatimuksia yhdellekään tapaamalleni miehelle. Amerikassa naisille on kuitenkin opetettu, että heitä on kohdeltava kuin jumalattaria, ja jos he eivät ole, miehet eivät kunnioita heitä. Amerikassa on hyvin outo treffikulttuuri. Kesti noin 3 kuukautta Yhdysvaltoihin saapumisen jälkeen tajuta, että miesten ja naisten suhteissa siellä oli jotain pahasti vialla. Olin järkyttynyt, kun minulta kysyttiin jatkuvasti 30 tai 40 minuutin sisällä tapaamisesta joskus aikaisemmin, olenko ensitreffit vai kolmannen treffin tyttö.


Ja seksistä puhumisen vulgaarisuus! Tiedän, etten koskaan menisi ulos miehen kanssa, joka ei olisi hyvin koulutettu, eikä se tarkoita pätevyyttä, joka ei ole matkustanut ympäri maailmaa eikä ollut hyvässä fyysisessä kunnossa. Miksi minä? Hänen on tuotava yhtä paljon pöytään kuin minunkin. Useimmat miehet ajattelevat olevansa viehättäviä, ja koska tässä ei ole kuva sinusta, en voi määrittää, oletko viehättävä.


Mutta viehättävät miehet saavat treffejä. Houkutteleminen ei ole täysin fyysinen asia. Se on luonnekysymys. Se on kun mies puhuu naiselle ikään kuin tämä olisi IHMIS, ei tietty SUKUPUOLINEN!


Sanoisin hänen menevän hyppäämään järveen. En myöskään ole varma, mistä saat figuurisi ja mistä ikäryhmästä puhut, mutta miksi et menisi tanssikouluun ja opettele tanssimaan Lindyä, jitterbugia, valssia, salsaa jne. Kun kävin tanssimassa sosiaalisten tanssikouluissa, tapasin monia miehiä ja ihmiset viettivät aikaa koko ajan. Irlannissa ja Isossa-Britanniassa ihmiset eivät todellakaan seurustele. He tapaavat muita pubeissa jne. Liian usein ihmiset seurustelevat vain siksi, että heidän mielestään pitäisi, tai he ajattelevat, että se on hauskaa, kun se on enemmän stressaavaa ja ahdistusta aiheuttavaa kuin ei.


Seurustelu ja parisuhteessa oleminen vaatii paljon työtä ja paljon uhrauksia, ja ollakseni totta, se ei aina ole sen arvoista. Varsinkin kun vaatii suurta uhrausta edes sen määrittämiseksi, eteneekö suhde mihinkään. Kun ei ole takeita siitä, että luopuminen työstä tai ystävistä tai vuokra-asunnosta "eh, ehkä, katsotaan kuinka käy" on lopulta sen arvoista, näyttää siltä, ​​että erehtyy laskelman turvallisemman puolen. riski on enemmän kuin ok, se on luultavasti älykkäämpää.


Tämä voi olla ensimmäinen, viimeinen ja ainoa mahdollisuus, että sinun täytyy olla täysin sitoutunut itseesi. Itsesi valitseminen ei ole itsekästä – se on päätöstä tarttua tilaisuuteen tietää todella kuka olet ja vakiinnuttaa itsesi sille liikeradalle, jolla haluat olla.


Paras tapa päätyä jonkun kanssa, joka haluaa samoja asioita kuin sinä, jonka kanssa pysyt todennäköisemmin samalla elämän aaltopituudella, on viettää aikaa yksin päästäksesi jo alkuun haluamallasi tiellä.


Kun olet siellä, saattaa olla parempi aika katsoa ylös ja nähdä, kuka on ympärilläsi samaan suuntaan. Ehkä et seurustele juuri nyt, koska et tunne ketään, jonka kanssa haluaisit seurustella, etkä ole kiinnostunut seurustelemaan tuntemattomien kanssa.


Tinderin aikakaudella on melkein ennenkuulumatonta, että ihmiset eivät vain taianomaisesti olisi mukavia ajatuksesta viettää aikaa vieraiden ihmisten kanssa, vaan monet ihmiset vain Ja se on täysin ok.


Ihmiset väittävät, että sinun on "testattava vedet" ja kokeiltava joitain päivämääriä kokoa varten, jotta näet, kuka voisi olla oikea sinulle, mutta niin ei aina ole. Niille harvoille ihmisille, jotka eivät vain heti "tiedä", parhaat suhteet alkavat usein ystävyyssuhteista. Joskus on yhtä tehokasta odottaa, kunnes elämä johtaa sinut oikeaan suuntaan; olla kiinnittymättä peräkkäisiin treffeihin, jotka olivat onnettomia alusta alkaen.


Jos olet joku, joka tietää, että haluat sitoutuneen, pitkäaikaisen suhteen, mitä järkeä on mennä ulos ja olla rennosti ihmisten kanssa, jotka eivät sitä halua? Ja päinvastoin, jos se koskee sinua? On tärkeää tietää mitä haluat, äläkä tuhlaa aikaa ihmisiin, joilla ei ole mahdollisuutta antaa sitä sinulle. Jos et halua kuluttaa tunneenergiaasi ja nuoruuden viikonloppujasi sitoutumiseen, pala kerrallaan, jollekulle muulle pelkästään sillä, kuinka paljon teette yhdessä ja uhraatte toistenne puolesta, päädytte enemmän itseenne ja vähemmän. haluat epätoivoisesti sovitella kenen kanssa voit liittää toiveesi ja unelmasi seuraavaksi.


Vakavasti, jos perustasi ei ole vakaa, olet niin paljon alttiimpi päätöksille, joita tulet lopulta todella, todella katumaan. Liian monet ihmiset ryhtyvät suhteisiin vain siksi, että he luulevat, että heidän pitäisi tehdä, tai he eivät välitä käyttää aikaa selvittääkseen, mitä he todella haluavat, joten oletusarvoisesti he valitsevat sen, mitä kaikki muut näyttävät tekevän.


Se, mitä kaikki muut näyttävät sanovan, on "paras kokemus koskaan. Sellainen tunne ei tee sinusta tunteetonta hirviötä, se tekee sinusta todellisen ihmisen, jolla on erilaisia ​​kiinnostuksen kohteita ja prioriteetteja. Työskentelet koko ajan! Harrastat sekakamppailulajeja kahdesti viikossa! Olet täysin sitoutunut viikoittaisiin brunsseihisi ystävien kanssa etkä aio luovuttaa viikonloppuaamujasi jonkun kanssa sängyssä makaamiseen!

No comments:

Post a Comment

Gewaltprävention bei Dating

Gewaltprävention bei Dating The 4th R The 4th R, ein interaktiver Lehrplan für Neuntklässler, zielt darauf ab, die Gewalt unter Jugendlichen...